Kwok-Leung Tsang

Sport (martial arts), lekker eten, reizen en Brabantse gezelligheid zijn woorden die bij mij passen.

Wie ben ik?
Ik ben Kwok-Leung en ben de laatste jaren werkzaam geweest in de industriële automatisering. Sinds begin 2014 ben ik niet meer in Nederland te vinden. Het past bij me om regelmatig een ander pad in te slaan. Mijn droom is een sociale onderneming, gericht op sport, op te zetten waar mensen gelukkig van worden.

Dromen
– Sport en sociaal ondernemen combineren
– De wereld ontdekken

Profielfoto Kwok

Leave a Reply

