Arinda Hoffland

Avontuur, ondernemen, sport, schrijven, fotografie en kletsen tijdens het wijn drinken zijn woorden die bij mij passen.

Wie ben ik?
Mijn naam is Arinda en heb me de afgelopen jaren gefocust op het Basisonderwijs. Het leven buiten Nederland startte voor mij eind 2013 toen ik naar Singapore verhuisde. Ik ben gek op reizen, schrijven, fotografie en sport. De grootste droom die ik heb is een nomadisch bestaan te leiden en op die manier het leven op steeds een andere plek in de wereld te ervaren.

Dromen
– Onderwijs verbeteren in ontwikkelingslanden (kennis delen)
– Nomadisch bestaan, de wereld ervaren
– Creativiteit inzetten in onderneming

Profielfoto Arinda

Leave a Reply

